Bättre kondis?

Idag red vi ut på alla tre ponnysarna! :) Våran granne, Jenny, red Mowitz (hon tog hand om Mowitz och Houdini för ett tag sen när vi inte va hemma , typ två år den men men ;) ) Så vi kunde rida allihopa! :)

jag red Houdini och han visade inga tecken på upphakningar eller så, jätteglad för det! Jenny red Mowitz och josse Mozart, men jenny prövade Mozart oxå ;)

Gick bra men Houdini va pigg och när vi travade i början sprang han på som skutton men bockade inte :) Det tyder ju på att han har blivit starkare vilet är jättebra! :) Han blev typ inte flåsig alls heller, men ganska svettig ;) Är ju ioförsej inte så konstigt med all päls som han har! x)

Gick bra för jeny oxå och hon sa att hon tyckte att dom va fina båda två :) Kulkul! :)

Imorron är det dressyrträning och jag ska ha det tvådelade med remont på Mowitz och hoppas att han går fint och att vi får ut så mycket som möjligt av träningen :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Viki

Aha oki:D Allt bra med dig? Kram!

2010-04-08 @ 20:26:06
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: Viki

Nej jag har ingen häst... Jag skulle kunna ge vad som helst för att uppleva det på din header, den stora bilden alltså... Du måste vara lycklig, är du det när du rider?... Kram<3

2010-04-08 @ 21:04:30
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: Viki

Aa oki:)

Allt bra med dig? Kram!

2010-04-09 @ 12:40:48
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback