29 oktober 2009 - BILDER!

Hej hej!

Gick upp och tog lite kort på hästarna imorse när det fortfarande var frost! Men kunde inte ta så många bilder för kameran var full :S Jaja, här kommer några bilder iaf!

102909_frost3

102909_frost

102909_frost2

Mowitz min söööta pojke!!!! <33<33<3 ♥♥♥♥♥ love!

102909_frost2

102909_frost

lillpöjk va lite föör nyfiken så det var bara denna som man ser hela huvudet ;) lillpöjk va lite föör nyfiken så det var bara denna som man ser hela huvudet

 

Så, va tyx? Dom blev inte så skarpa men men.


Nu kommer det mera bilder från idag!

puss Mowitz! <3<33 puss Mowitz! <3<33

 

MOwitz spuerfina och gosiga mule! :) Mowitz spuerfina och gosiga mule!

 

Mowitz får superfin färg på vintern! Ljusbruna ringar runt ögon och nos! <33 Mowitz får superfin färg på vintern! Ljusbruna ringar runt ögon och nos! <33 Men såå tråkigt att min hand syns!!!! :/

 

 

MOzart ser ut som en liten fölis!!! <33 Men öronen kom inte med! :S Mozart ser ut som en liten fölis!!! <33 Men öronen kom inte med! :S

 

Japp, det var lite mera bilder! Är jättenöjd med Mowitz öga! men det var ju inte så bra att min vante, lite av min jacka och kameran kom med och speglade sej! :S Men det är kanske inget man stör sej på?? :/ Jag tycker iaf att det är jätteirreterande! suck! Men annars är den jttefin!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback