31 oktober 2009 - Dagens ridpass

Hej hej!
Idag red jag, Josse, Mozart och Mowitz runt Klo igen. Fast idag med galopp och trav oxå. Gick jättebra och det känns som att jag verkligen är på väg att hitta knapparna på han nu! Superbra känns det! Men en sak som är tråkig är att Lotte-träningen är inställd!! Jättetråkigt! hade verkligen sett fram emot det!! Men Mowitz ska snart till kiropraktorn igen, som är Lottes man så då kan hon kanske fråga om Lotte kan hålla lektion för mej hemma hos dom istället i veckan. Men det blir iaf träning nästa söndag! men det är ju ganska långt.. en vecka + en dag= låång tid!
Jaja, sen åkte vi till GARK och jag red Millini en sista gång, från och med imorron är vi inte längre fodervärdar på han… Då är det Matilda som tar över och jag tror att det kommer att bli bra! Har ridit i samma ridgrupp som henne en gång i tiden!
Eftersom vi ändå skulle till GARK så passade vi på att ta med oss Houdini så att Josse fick prova att tömköra han i ridhus och det gick jättebra! Han börjar bli så fin nu när Josse kan jobba han ordentligt, så han får mycket bättre tramp med bak! Det kommer att bli jättekul att få se hur han utvecklas, det är ju meningen att vi ska köra in han såsmåning om Och det ser lovande ut!

Imorron är det löshoppning på GARK och jag tror att Mowitz ska dit och hoppas lite ska bli jätteskojj, tror inte att vi har löshoppat han nån gång faktiskt… så det blir spännande!!
Har inte fixat filmen idag heller… men hoppas att den kommer upp snart!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback