26 november 2009 - Veckan som gått

Har varit lite hängig hela veckan och har ganska mycket i skolan så jag har inte hunnit blogga.

Måndag Alla hästarna vilade.

Tidsag Josse och Mozart tränade för Sandra, Kolla in Syrrans blogg för film och info.

Jag red ut på Mowitz. Vi red på järnvägen (gammal järnväg där dom har tagit bort järnvägs rälsarna och bara han sand kvar) och gjorde fattningar och lite tempoväxningar. Gick ganska så bra och han va pigg och rörde sej bra!

Jo! Vi tog ”gris-sprutan” oxå, känndes inget alls men nu efteråt så är man lite öm i armen, men inget så att man inte kan rida eller så.

Onsdag (igår) Åkte vi till GARK allihopa och red dressyr. Josse på Mowitz och jag på Mozart. Tittade inte så mycket på Josse men mamma och Josse sa att det såg och känndes bra så då tror vi det.

Mozart var lite stel och hängande i munnen, tror att det var för att han va lite sliten i kroppen ifrån hoppträningen. Så jag gjorde ganska mycket lösgörande och då känndes han lite bättre. =)

Idag jag har varit hemma idag, har ont i huvudet och mådde lite illa innan men nu börjar det att släppa som tur är! Måste plugga till SO-provet imorron och så måste jag ju rida! =)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback