23 november 2009 - Gårdagen

Hann inte blogga igår men vi red galoppintervaller på järnvägen.

Dom va superpigga båda två och det va superroligt! Det märks att dom får mera havre nu  Jag red Mozart och att han var så pigg gjorde att jag va tvungen att höja handen och korta tyglarna och då gick han jättebra, det är mera sån ridning som både han och jag behöver och då sparkade han inte lika mycke bakut som han brukar heller – så allt var positivt!

Idag vilar dom som vanligt och jag ska gå ut och göra iordning i stallet o lite så..

Imorron ska Josse träna för Sandra på Mozart och jag ska rida ut på Mowitz en sväng i skogen, får bli på järnvägen igen och göra lite fattningar ur skänkelvikning och lite så…

JO! Hästen vi klippte igår blev jättefin så vi ska nog klippa den sen igen när pälsen har vuxit ut igen Hon va jättesnäll så det va jättekul! Glömde ju såklart att ta något kort! jaja, om det blir nån mera gång så ska jag ta kort!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback