12 november 2009 - Hiss&Diss

En hiss&diss måste vi ju ha iaf! sabina_hissar

♥ Mozarts nya supersnygga pullarnosgrimma!! Märke: Hubertus, supersnygg är den, ska se till att fixa nån bra bild på den!

♥ Att jag äntligen börjar hitta Mozart! Känns jättebra!

♥ Min supersnälla mamma som ställer upp och fixar och donar hela tiden! <333

♥ Pannlampor! Superbra när det är så mörkt att man inte ser två meter framför sej om man inte har dom på sej.

♥ Mamma har vunnit biljetter till STOCKHOLM HORSE SHOW!!!! Jippie!

♥ Våran nya klippmaskin!

sabina_dissar

• Mörkret!!! :S Är mörkt när man går till skolan och mörkt när man kommer hem, supertråkigt!!!

• Hela November! Allt är bara mörkt och tråkigt och man (jag iaf) vill inte göra något!!  Supertråkigt… :S

• Nu börjar det så smått att komma blötsnö!!!! Hästarna får klackar och det är halt överrallt.

• Stela västar :S Obehagligt. :/

Ja, en liten hiss&diss!

Som ni ser så ska vi till GLOBEN!!!!! Jippie!!!!! Sååååå kul! har aldrig varit där så det ska bli superkul! Eller jo, en gång har jag varit där när jag va liten och tittade på ToyStory on ice men det räknas nästan inte!

Har vi varit där??

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback