Mowitz tävlingar 2009

tänkte visa er hur mowitz tävlingsår har sett ut!  :) Det är bara hoppning för vi har bara varit med på klubbdressyr detta året så dom struntade jag i

Ser ni va duktig han är?? :D Rosett med hem typ varje gång! :) När vi har fått sadel är det dax att anvancera lite tycker jag! :)

Men nu ska jag nog gå ut till hästarna snart, Mowitz var livrädd för raketerna förra året, Houdini brydde sej knappt och mozart vet vi ju inte än. :S men vi har gjort jättesmidiga öronproppar som josse har skrivit om, jättesmidiga är dom! men jag tror inte att det är nån som kommer att skuta här i byn men i samhället är det ju folk som skuter ganska ordentligt så det kan bli lite interresant! 

Hoppas ni får ett jättebra slut på året och att 2010 börjar jättebra
Ska skriva lite mål imorron eller så för 2010. 
Dagens Repotage  har jag gjort men den blev lite för lång så fixar en ny tills imorron! :)

Gott nytt år!!!!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback