januari 2009

Tänkte skriva lite om mej själv här!

Jag är 14 år, 15 i september och jag har ridit regelbundet sen jag var 3 år. Då började jag på rid lekis och när jag blev 7 år började jag på ridskola. Där red jag till jag va 13 år. Den 1/5-08 fick jag min första egna ponny, Mowitz! En jättesnäll c-ponny som jag fortfarande har kvar och han är jättegosig och gillar att vara ute i skogen och hoppa terräng!
Den 15/9-09 var det dax för en till ponny! Mowitz börar bli lite liten så vi köpte en maxad D som heter Mozart! Han är oxå jättego o hoppar jättebra så han har jag stora förhoppningar på i både hoppning och fälttävlan.

Vi har en liten b-ponny hemma oxå som vi lånar. Han är lillebrors ponny men vi jobbar han med töm och rider litegrann ibland.

Det jag är mest interreserad av är banhoppning och fälttävlan. Än så länge har jag bara tävlat i banhoppning (LC-LB) och dressyr, bl a ponnyallsvenskan div3 -08. Men nu 2010 så är det meningen att jag ska börja med fälttävlan på båda ponnysarna. Jag ska bara ta fälttävlanskortet sen är det klart!

Lite om min familj:
Jag har en tvillingsyster som jag delar alla hästarna med, lite jobbigt men det är bra oxå!  ;) Sen har jag två småbröder, 2 och 4 år. En mamma och en pappa. Sen får vi ju inte glöma hunden, katten, några marsvin och såklart Hästarna!

Kontakta mej?
Om ni undrar någonting så kan ni maila mej på [email protected].

Välkommen till min blogg! :)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback