28 december 2009 - Dyssan

idag ska jag och mowitz rida till Klo o hämta mamma och Dyssan! dyssan är isisen vi klippte för ett tag sen som jag har skrivit om innan. Kameran för följa med så att ni får se hur hon ser ut! Ska skritta till Klo och sen rida lite med mamam och sen skritta hem så att han får skritta ordentligt!

 

Fick en fråga oxå: Kan inte du lägga ut en bild på din hästs klippning? Jag tänkte klippa min så men vill se mer hur det ser ut

Jo visst kan jag göra det, men jag har ingen bra bild nu så jag får gå ut och ta ett kort på han.

Mowitz är spårklippt och det ser ut såhär:

Men Mowitz är klippt lite mer än den på bilden.

 

 

Mozart har en filt klippning nu som ser ut såhär:

Men när han har kommit igåmg ordentligt igen hade jag tänkt helklippa han, men lämna nedre delen på benen och så är han bara klippt på ganascherna, tycker inte att det finns nån anledninga att klippa hela benen eller huvudet. -Men jag tycker att det är snyggare om man klipper hela benen men det finns ju ingen funktion så det är onödigt!

Hoppas du fick lite svar! Ska som sagt gå ut och ta kort på dom så att du får se hur dom ser ut iverkligheten!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback