Inget hästigt idag

Har bara varit ute och gosat lite med plutten idag, och bytt hage på han. Jätttetråkigt att jag inte har någon häst att rida nu. :( frågade sis om jag fick rida ut på Mozart, men det skulle hon göra så det sket sig. :P dock mår hon fortfarande inte bra så han fick vila iaf... :/ Hm!
Nu ikväll kommer mormor och kusin från Stockholm. :) Men det är DM i helgen hemma på GARK så jag och mamma ska iaf dit. Men får väl hoppas att vi inte behövs hela helgen. ;) Josse är ju inte riktigt pigg så hon får väl vara hemma imorgon iaf.. :P Så det blir inget DM för J&M. Dom åker nästa helg till Jönköping ist och helgen efter det är der reg i Vaggeryd. :) Kommer att bli superbra tror jag. :D


Min gulliga mormor :D <3
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback