Dressyr på Mozart

Red dressyr på plutt-Mozart i paddocken idag. :)
Gick jättebra! Jag är hur nöjd som helst! :D Gjorde en liten övning som jag tyckte var jättebra, kommer skiss på den någon dag. ;) Fick ihop han i både galoppen och trav och han längde jättefint. Red inte så länge men när vi var på väg hem kom sis med kameran så då var vi ju tvungna att vända tillbaka igen. ;)
Gick inte riktigt lika bra precis när vi kom tillbaka till paddocken, Mozart tyckte att vi var klara. ;) Men när han hade protesterat klart gick han jättefint! Travade mest och var ganska mycket på volt, gjode lite skänkelvikningar och någon ökning. Allt gick hur fint som helst! Enda problemet är att jag är svagare i höger så jag lutar lite när jag inte tänker mig för... :P Måste gå till någon kiropraktor men det tar emot... Någon av er läsare som går till någon kiropraktor som är bra? :)

hittar inte sladden till mobilen så fil kommer imorgon får vi hoppas på. :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emmy

fin blogg!!

2011-09-07 @ 12:34:10
URL: http://dressyrsystrarnas.blogg.se/
Postat av: Lamia / Hästblogg

Förr gick jag jämt till kiropraktor, nu har jag lärt mig knaka till mig själv :)

2011-09-07 @ 15:23:43
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback