DM på GARK

Idag har jag varit funktionär på GARK hela dagen. Var på banan hela tiden förutom sista klassen för seniorerna, då stod jag vid in/utsläpp. :)
Roligt att se så många som det går bra för. :)
Vill säga Grattis till alla som hoppade idag som läser min blogg. ;)
Ska bli kul att se imorgon när det är final också, hoppas dock att det inte tar lika lång tid imorgon. x) Sandra Carlsson var med med två hästar! jätteroligt och hon blev nolla med båda hästarna i båda kvalen. :D


juniorerna hoppar bara 110, 115 i kvalen och 120 i a-finalen och 110 i b-finalen,
så nästa år ska jag och Prego vara med! :D
bloglovin

Kommentarer
Postat av: fo - hon med den fantastiska hästen.

Hejsan hejsan :)

Super fin blogg, lust att byta bildlänk? :)

kram fo

2011-09-04 @ 15:49:30
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/
Postat av: josefina

Du vet ingen som tog bilder på tävlingen ? Letar som en idiot nämligen ! :)

2011-09-09 @ 13:50:30
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback