Mot Bratteborg! - tidsinställt

Ja nu är vi på väg till Bratteborg om inlägget kommer in rätt. ;)
Jag sitter troligtvis och halvsover eftersom jag hade hästarna i morse + att jag brukar sova i bilen. ;) Josse ska hoppa LC(90cm) och LB(100cm) vilket är de två sista klasserna så  hon startar nog inte förren någonstans runt 11 om lappen som ligger här bredvid datan stämmer. ;)

Prego ska jag som sagt gå med idag och pröva att linda han med transportpaddar och se hur han beter sig med dom. :) När jag lindade han med bara lindor för ett tag sedan brydde han sig inte ett dugg så vi får se om han gör det idag. :)

Lite bilder från förra gången vi var där iår. :) Dom kom tvåa i en klass, kommer dock inte ihåg vilken... :P
     
Så nu får ni hålla tummarna för dom! :D
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback