Juli =)

Nu är det alltså juli och snart dax för Falsterbo. :) + lillebrors födelsedag den 6. :D <3 måste bara komma på nåt att ge min lille bror, som börjar bli ganska stor nu måste jag säga! Hela 6 år! :o Ojoj!

Fullt upp här hemma idag igen. ;) Smörjde klart alla lädersaker, kom precis på att jag har glömt sadelgjorden! :O Typiskt. :/ Får ta den imorgon... Sedan har vi röjt nere i nya hagen så att hästarna ska kunna gå där nere snart, vi blev dock inte klara för att Josse och Melvin gemensamt slarvade bort nyckeln till fyrhjulingen så vi letade väl efter den i typ 45min eller något sådant. :P Hittade den i alla fall tillslut och då körde jag och mamma och tömde kärran. btw - jag är GRYM på att backa!! :D Haha, var bara tvungen att säga det. ;)

Klippte gräset i värmen också. :) men det skulle bli sämre väder imorgon igen.. :( hoppas att värmen stannar i alla fall!

Har badat igen. :) Var mycket varmare idag än förra gången vi var och badade. :) mys, lite tråkigt att småbröderna aldrig vill gå upp bara! :P Menmen det var lite trevligt. :)

När vi kom hem åt vi pizza! :D hihi! Sedan fortsatte och mamma med hagen och fyllde en till kärra så nu är det intå så mycket kvar innan hästarna kan gå där nere. :)


Pregos favoritplats en varm dag. :) under stora trädet vid albin och melvins "koja", jättespännande tycker P. ;) <3
Nu har han vilat i nästan exakt en vecka och harn börjar bli en liten tjockis måste jag ju säga. ;)
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback