Min bebis <3

SAKNAR att rida min lille bebis!! <33 även om det inte ens har gått två veckor än!! :o Känns mer som en evighet... Sedan är det ju jättelänge kvar till han ska skrittas igång igen... Gör det v.30 då har han stått i fyra veckor. Sedan är vi Fit for fight!! :D Har redan lite tävlingar som jag har planerat in. :)

10 augusti Clear Round i Svenjunga
24 augusti Clear Round i Svenjunga
4 september Lokal i Svenjunga

Det var min rara syster som hittade lite tävlingar i Svenjunga som jag absolut har tänkt att vi ska åka på! :D Blir ju jättebra att åka dit flera gånger så att han känner till stället ordentligt, för det är ju alltid lite mera "stimm" när det är lokala än CR och klubbhoppnigar så det blir hur bra som helst! :D
Längtar redan..!

























Älskar dig över allt annat älsklingshästen! <3

bloglovin

Kommentarer
Postat av: ponnyskruttarna - sandra

fina bilder! :)

2011-07-14 @ 11:50:07
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: Anonym

snyggt pannband :) vars köpt?

2011-07-21 @ 00:51:02
URL: http://hanneaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback