Jippie!

Promenad med PREGO idag!!! :D
Nu ska vi äntligen komma igång igen!!! :D Jippie! Imorgon ska Josse följa med ut på Mozart och då ska jag skritta uppsuttet! :D Hur kul som helst!! :) Nu ska vi komma igång ordentligt så att vi han ut och tävla!

Sedan bad Josse mig rida hennes lille plutt ponny! x) hihi! Han skulle markarbetas och då tackar man inte precis nej. ;) så det blev ett väldigt roligt ridpass på Mozart idag. :) Han var lite jobbig i början och jag spände mig i axlarna men det släppte efter en liten stund och då gick det ganska bra tror jag. ;) hehe! Är såååå ovant att rida ponny, man har ingenting framför sig (jämfört med häst) och ändå är Mozart ganska stor så för att vara ponny. Själva hoppningen gick bra, hae lite svårt för att sätta han och få en bra galopp men det gick det med tillslut. ;) Haha! Var kanske lite väl larvig och vi kom ganska ordentligt fel på en liten grind ibland men han var så udktig så den lille ponnyn så det gick bra. :)
Jag tyckte det var väldigt roligt att rida igen men jag vet inte om Mozart höll med mig tyvärr. ;) hihi! Stackars lille plutt. <3

Josse tog lite bilder men har inte laddat in dom än, kommer nog imorgon. :)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: ElinT

Jätte fin blogg:)



2011-07-17 @ 12:05:47
URL: http://elintaalasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback