Gark och vila

Åkte till GARK imorse till våra sommartävlingar och har varit där hela dagen, vi kom väl hem efter arton någongång. Men jag och Josse fuskade lite och åkte innan dom var klara med ombyggnaden till första banan imorgon. :/ Hm! Josses fel faktiskt som ringde efter Magnus för tidigt. :P

Stod på banan - vilket jag tycker är roligast. :) hihi! Jag hade tyvärr lite för varma kläder på mig, trodde att det skulle regna hela dagen men det var som tur var fel. :) Men det blev aningens varmt i långärmad polotröja och stövlar! Men jag överlevde i vilket fall som helst!
Imorgon skulle det visst bli dåligt väder igen... Får väl se hur det blir med den saken, tror i vilket fall som helst att jag tar T-shirt på mig. ;) och gympaskor.

Eftersom jag hade gummistövlar på hela dagen hade jag ganska ont i fötterna när jag kom hem.. plus att jag ver helt slut! kommer ju att vara död när helgen är slut! Men då kom jag i vilket fall fram till att Prego lika väl kunde vila idag. :) Har ju varit ute med han varje dag den här veckan, bara skritt (och promenad dag 1) för visso men men. :)

Imorgon skulle det i alla fall inte vara lika mycket starter som idg, och på söndag var det mycket mindre så det blir nog bra, om det inte börjar ösregna förstos! Skulle regna 30mm i natt! :o Usch! Så hästarna står inne inatt. :) Jag, eller vi i familjen ;) vill inte att dom ska vara ute när det ska regna eller är mycket knott och sådant skit. :P Då tycker hästarna bättre om att vara inne där det inte är knott eller regnar. :)



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback