*BILDER!*

detförsta raden med bilder är från förra veckan och de andra är från igår. :)

sötis Houdini, korkade Mozart <3 och mitt "nya" fina equliline schabrak. köpt begagnat


Helt sjukt hur fina bilder man kan ta med Xperia Ark! :o har inte redigerat bilderna någonting! Bättre än våran kamera ju. x) Som btw fortfarande är trasig så alla bilderna är tagna med den. ;)
första bilden är på J&Ms nya looptyglar, andra på Ms öga ;) och sista nya pannbandet. :)


ser ut som att han har underhals :P annars tycker jag att bilden är jättegulig. :) Han tittar på Mozart och Josse när dom skrittar iväg. :) <3

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Julia:-)

Hej! ¨jättefina bilder o absolut en häftig header! Jag har också en blogg o jag undrar. På vilken sida gjorde du headern på? Alltså din bild du har som framsida:-) Du får jättegärna skicka ett meddelande till mej på min e-mail eller till bloggen i en komentar;)! De skulle vara jättesnällt om du vela sejja vad sidan hette,så om du har tid o sejja så gör de gärna;)

Fantastisk blogg förresten! Titta gärna in på min;)

2011-07-11 @ 14:42:00
URL: http://www.ponnybloggen.bloggplatsen.se
Postat av: ronja

Thihi det hoppas jag med! :D Jodå Isack mår toppen! Hade en veckas paus förrförra veckan, sen några dar nu när vi var i falsterbo, men vi ska faktiskt iväg på en dressyrtävling i jkp till helgen! ;) haha, det blir vår debut ^^ Sen är han lite inofficiellt till salu nu så hoppas på att hitta någno ny liten ryttare till honom snart :)

2011-07-11 @ 19:44:43
URL: http://rovardottiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback