Skola :P

Första skoldagen 2011 är avklarad.
Jättesegt var det men vi hade i alla fall sovmorron till tio. ;D Nice!
Sen slutar vi halv två imorron oxå så det är bra det med.  Trots att det är segt med själva skolan är det ändå lite kul att träffa alla igen :) eller? ;)

Idag ska jag inte rida eller så... men jag tror att jag går ut till Mowitz i kväll och checkar till honom så att allt är bra osså. Ska nog massera han lite och fixa lite. :)

Hade tänkt att jag skulle longerat han idag eller imorron, men det är skare och jättehalt på vägarna så det blir nog inte så bra...

En sak till som jag kom att tänka på nu när jag tittar ut genom fönstret är att det är kolsvart! :( Så om man ska hinna rida innan det blir mörkt kommer det bli väldigt stressigt - altså inte riktigt min stil! x)


Haha! Mer Sabbbi och Mowitz stile! ;D
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Becca

Herregud vilken fin ponny ni passar perfekt tillsammans;) Värsta SM - vinnarna ju!!



Om du köper han kan jag gärna låna han i några dagar:)



KRAM

2011-01-10 @ 18:18:12
URL: http://beckasponny.blogspot.com
Postat av: LOUISE SJÖGREN - Reining

sv: (Nån av er kommenterade anonymt på min blogg, vet inte vem, men svarar på bådas :D) Ja, jag har tävlat där många gånger! :D



Förresten så kmr det bli superskojj nästa vecka när jag kommer :D Eller??? XD

2011-01-10 @ 18:30:43
URL: http://westernlollo.blogg.se/
Postat av: Ida Arvidsson

Häftig bild :)

2011-01-10 @ 22:00:06
URL: http://www.idaarvidsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback