Provridning - Lillen! *FILM* x2

Här kommer filmerna på "Lillen"!


Först ett jättekort klipp på 25 sekunder (f er som inte orkar kolla så länge ;) 
sen kommer en lite längre film som tyvärr blev jättedålig kvalitet på... (laddar)
Behöver ny filmkamera!!

Han är en svenskfödd valack för -07, så nybliven fyraåring. :) -Bebis!
e. Pomme Royal - Pilot
Supertrevlig i all hanterig vad det verkar! ;) Hur gosig som helt att hålla på med och supermysig att rida. Känslig och lätt i munnen men man måste endå driva på han - precis som jag vill ha det!! :D <33 Han har inte gjort så mycket men verkar ha superbra inställning till hinder och arbete, snäll att rida ut på oxå sa dom. 

Tycker jättemycket om han!!!! :D Känns som att han är helt perfekt. :) Men mamma är lite skeptisk - en fyra åring? Vad tycker ni? Är fyra för ungt, eller tror ni det blir bra? Han verkar inte ha några som helst grejjor för sig, blir inte stark, busar inte. Han stannar ibland när han blir trött men så gör ju unghästar när dom tycker det blir lite för jobbitg. ;) Lyssnar bra för skänkeln och är uppmärksam. Det var bara en tjej som ridit han de senaste halvåret, förutom mej nu då. ;) Så han uppförde sig väldigt bra tycker jag. :) Sen va vi ganska många i ridhuset ibland men det a inte några problem, han blev lite piggare bara. :) 





Blev nåt fel med ljudet på den andra filmen. :P Ska se om det går att fixa! :)
Nu ska den funka!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: malin

sv: haha, hur långt ligger det från göteborg? :p



Han fyller 9 i år. Han börjar bli stor nu haha.

Jag köpte honom i slutet av 2009 när han var 7.

Så han har faktiskt vuxit till sig :)

2011-01-23 @ 10:22:33
URL: http://malinsko.blogg.se/
Postat av: alexandra

man kan inte se andra filmen :P Har ni film på den andra med?:P

2011-01-23 @ 11:39:55
URL: http://alexisen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du verkar kääääär ;D Låter jättetrevlig ju, även om jag inte tror jag skulle köpa en så ung häst, har inte erfarenheten :P



Vad var det för saker som inte stämde med ponny? :S

2011-01-23 @ 11:56:13
URL: http://alexisen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är lika gammal som dig jag har en nybliven 4 åring och jag köpte honom i augusti som 3 åring. Det är jätte kul att ha unghäst man utbildar den helt själv och när det går framåt så blir man hur glad som helst för då vet man ju att man har gjort ett bra jobb. Jag skulle köpa den hästen om jag var du för man har verkligen jätte kul med en unghäst. När den klarar en skänkelvikning för första gången så blir man överlycklig och man blir verkligen stolt haha :) Jag är så glad att jag köpte en unghäst för jag lär mig mycket och det är jag som utbildar hästen och det är verkligen jätte kul :D

2011-01-23 @ 20:17:31
URL: http://hastryttaren.blogg.se/
Postat av: LOUISE SJÖGREN - Reining

Äh, kör på den! Det klarar du säkert :D Sen kan vi ha varsin 4 åring!! :D

2011-01-23 @ 21:47:07
URL: http://westernlollo.blogg.se/
Postat av: Tove'

Den såg trevlig ut :) Känns det bra, kör hårt :D

2011-01-27 @ 20:04:56
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback