Provridning - stooor häst! *Liten film!*

Blir bara större o större hästar jag provrider!
Den förrförra var 161cm, den förra 165cm, den här 169cm (minst) Den här storleken kanske räcker t lilla mig...? ;)
Skriver mera imorron + lägger nog upp lite mera film.

Detta är nog i högsta laget för mej, ;) men hon kändes inte stor att rida när jag väl  Red. I början va det lite åka häst men när mamma sa till mej kom jag på att man måste ju rida även fastän att det är lite övant att vara så högt över marken. x) Men jag tycker riktigt mycket om henne! :) Tror detta kan vare "the one!" :D <3 Han är i igångstäätning nu så jag hoppade bara pluttehinder, men hon ska ha gått 120 i Holland men junior. :) Det låter väl bra?! :) Hon va en enmanshäst och ville inte stå på nåt stort ställe, så on va lite tjurig nu när hon gjorde det. :/ Men det skulle ju bli jättebra när hon kom hem till oss! :) Och sedan när hon liteatde på ryttaren/ägaren va hon jättegullig och gnäggade när man kom och grejjer. Men främlingar var hon lite misstänksam men inte alls nåt farligt eller om mn säger så. xD

Vad tyx? Är detta hästen för mig?
Fick inte riktigt tag i henne i traven men det kändes som att det inte skulle bli så svårt att hitta knapparna. ;)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback