I min ryktlåda

Ganska många bloggare som lagt upp detta så jag kan ju inte vara sämre. ;D


Har inga flaskor eller så nu på vintern när det fryser och så. :P Det blir bara besvbärligt. ;) Så flytande saker förvaras inne eller på något ställe där det plusgrader. ;D

- Rotborste, lite mjukare som används väldigt mycket
- Vaseline, till Mowitz mungipor
- Rotborste (blå) lite hårdare använder inte den så mycket, om dom är leriga eller blöta för att få bukt på lång vinterpäls ;)
- Massageborste, hur bra som helst! Har den och masserar hela hästen och den funkar jättebra om hästen har spänningar eller så
- Hårborste, till svans och man. Det bästa som finns till svans och så
- Fårskinnsvante. Till putsning, blir hur fint som helst om man sprutar svansglans på och sen drar med vanten
- Handduk, till ögon och karleder ren och fin :)
- Hingskedja, fick det när mamma och Josse var på Ge-Kås, har inte packat upp det än ;)
- Hovkrats
- Mankam, ett måste i metall! Man kan ju inte ha en dålig i plast
- Ryktborste och ryktskrapa, mammas gamla som hon köpte när hon va typ 13 eller nåt. BÄSTA BORSTEN EVER! Den har hållt i typ 25 år eller nåt och det är helt klart bästa borsten jag någonsin haft! kommer gråta när den tar slut. :')

Det som jag saknar är en lite mindre mjuk borste till huvud. :P Ska köpa det om jag hittar någon bra, men ryktborsten och den mjuka borsten funkar jättebra till det med. :)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fick för mig att det var om 2 veckor xd Mamma sa detta idag hehe....

2011-02-04 @ 22:36:54
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback