Veterinären

Blev en promenad med Prego i fredags, skulle igentligen ha ridit ut en sväng i skogen men när vi skrittade iväg kände jag att han var stum, så jag hoppade av och gick hem. Han har inte känts som vanligt sedan han halkade i hagen. Så jag ringde till vet. som sa att jag skulle gå med honom i helgen och så fick vi komma på måndag morgon, alltså idag.
Så det bar iväg till veterinären för att kolla upp honom, passade på att röntga knä och has också.
Verkade inte vara någon fara men vi tar det lugnt ett par veckor.

Så idag blev det en promenad med mamma och Houdini. Har inte känt för att uppdatera bloggen innan vi visste hur det var med honom, men nu ska det bli lite roligare inlägg får vi hoppas. :)


Älskade plutt! <3

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback