Töm


ny bild. :) Jag tycker att den blev jättegullig. :)

Gick bort till paddocken och tömmade H idag. Först med tömmarna vanligt uppe i översta ringarna. Gick jättebra i skrittarbetet. gjorde både skänkelvikningar och öppnor. Vi försökte oss på lite sluta också men det gick inte lika bra, så sket i det den här gången.
Vi gick serpentiner, olika stora volter och lite annat för att jag skule träna lite på min styrförmåga. x) Haha! Vi var lite ringrostiga båda två men det gick bra. Började med stora mjuka bågar och sedan kunde vi gå på jättesmå volter, i skritt, utan några som helst problem. :)
Sedan travade och galopperade vi och då kände jag att jag inte riktigt fick han att jobba igenom i vänter, så spände faktiskt ner honom på den sidan och då jobbade han på jättebra. :) Galoppen gick super och han jobbade igenom jättebra. Så jag  är nöjd med honom idag. :)

Nu har jag laddat in bilderna oxå så dom kommer lite senare. :) Vi ska väl äta snart och sedan är det promenad som gäller. Ska se om någon vill följa med idag om jag ska sitta på... Kanske inte så jättesmart att ta med sig H som handhäst när Prego inte har gått ordentligt på en vecka nu. ;) hehe!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback