Tävling imorgon

Dock är det inte jag och Prego som ska tävla utan Josse och Mozart som numera står för ponnytävlandet i familjen. ;)
Vi åker till Värnamo och dom ska hoppa två st LB (1m). Det är inte så långt dit så vi behöver inte åka förrens 08,00! Skönt, men jag kommer troligtvis sova i bilen i alla fall. ;)
Annie och Ellectra ska dit också och dom hppar samma klasser som Josse och Mozart. :) Kommer hålla tummarna för dom alla fyra och hoppas att dom sköter sig. ;) hihi!

Jag och Prego har ju faktiskt tävlat på VBRs stora gräsbana! :D Våran andra tävling faktiskt. 70cm debuten. ;)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja :D jo jag kan ju bara välja ut ngn bild eller så o skicka till dig på fb? :D

vore skitbra!



fixar in din imorgon tror jag, för nu e jag trött x)

Hoppas det går bra för josse imorgon!! :D

2011-08-07 @ 01:02:59
URL: http://alexisen.blogg.se/
Postat av: Julia - tävla om röda Premiere lindor på min blogg!

Hon är e: Hip Hop 1045 ue: Lancier 987. Tanken är allround, har liksom inga exakta tävlingsmål utan vi får se sen. Hon är både väldigt duktig i hoppning och i dressyr. Det vi tycker är roligast är att hoppa i terrängen! Men som sagt det viktigaste för oss är att ha kul. Finns ingen anledning att stressa :) Fick tyvärr avliva hennes mamma mkt olyckligt, så vill att M ska bli en hållbar häst som alltid ska vara min.



Eftersom jag ridit in och ridit till flertal hästar innan så har jag lärt mig att inte stressa med unghästar!



Berätta lite mer om din? :)

2011-08-07 @ 01:22:35
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback