Liten detalj fr förra veckans tävling

Som ni redan vet så var jag lite sen till CR förra tisdagen, hehe. Så jag hann bara springa och anmäla och springa ett varv nere på banan och kolla vilka hinder vi skulle hoppa. Var väl nte där nere mer än 2min så jag hann inte kolla så noga hur banan såg ut eller så.
Men det gick juu bra, HAHA jag är tydligen bra på att memorera banor verkar det som. ;) 9 hinder och jag gick inte ens hela banan.
Ja, visade han dom flesta hindrerna, tänkte inte alls på att sexan var ett valhinder. Hälsade på båda men sedan när jag red hoppade vi oxern och jag tänkte inte alls på att det var ett valhinder innan Anna hade hoppat båda sina klasser, hon hoppade räcket. Haha! Jag fattade inte alls varför hon hoppade fel hinder. x)


Hehe, jag tittar på ena alternativet till hinder nr6 och hoppar det andra. xD haha! Tänkte inte alls på att det inte var någon flagga på hinderstöden som är inringade. Det är ju en vit flagga på oxern och sedan är ju nummret på höger sida, såklart att jag inte tänkte på det! ;)
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback