Igår...

var datorn avstängd hela dagen så det blev bara tidsinställda inlägg. ;)

Ridningen:
Josse hjälpte mig att tömma han lite innan jag red honom. Han var jätteduktig och vi skrittade och travade.
Själva ridningen gick inte så bra... jag tycker inte att jag kan galoppera han i rätt tempo och samtidigt kunna svänga han. :/ Jag var väldigt missnöjd igår men jag får inte bli sådan på honom! Han tycker ju att det är lika besvärligt som jag så det är ingen idé att jag blir upprörd, för då blir det ju bara ännu värre.
Travade och galopperade iaf över tre bommar och galoppen gick faktiskt bättre än traven så vi måste ju vara på rätt väg?
Melvin var med och red Houdini i paddocken och dom travade runt mest hela tiden. :) Melvin tycker att det är lite svårt med galoppen, så någon måste springa bredvid om det ska gå. DOm gick oxå över bommarna i skritt och trav. och hoppade till och med ett litet kryss. :) Det tyckte han dock var lite väl läskigt men jag sa att han fick rida hem Prego om han hoppade och då gjorde han det! Haha - utpressning? ;)
Så Melvin skrittade hem Prego och jag gick bredvid, blev dock inga bilder från hela dagen.. :P

Sedan åkte vi somsagt till GARK och var där till 21? något sådant iaf. :) Var roligt att se alla unghästarna och Eric som jag skrev om innan nolllade båda sina meterklasser så jag tror at han är kvalad till 4-års nu. :) Riktigt roligt, han är riktgit söt faktiskt! :)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: erica&tilda

göra ett bloglovin och bildlänksbyte?:)

2011-08-10 @ 23:30:42
URL: http://hopprytttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback