Dagen

Måste bara börja med att säga att det var hur fint som helst ute nu ikväll! :D Gick ut och nattade hästarna vid halv 11 och det var stjärnklart för första gången på ett bra tag! :) Jättemysigt ju. :)



Fick lite bråttom i stallet så det blev en lite kortare tur i skogen. han var mycket finare idag och sista traven var extremt fin! :D Han var ganska taggad för vi var påväg hemåt igen och ville väldigt gärna ta en liten galopp. ;) Men hade koll på honom och han fick jättefin trav! Riktigt roligt. :)

Sedan gjorde jag iordning Houdini för han skulle iväg till hovslagaren. Spolade av benen och flätade svensen, han var ganska lerig, hehe. Men sedan blev han ganska fin iaf. :)

Innan det var vi förresten på Smålänningen och jag fick med mig en softshelljacka och en reflexväst hem. :) Tyckte att det verkade lite smidigare med en riktig väst med reflex på än en vanlig reflexväst som man endå egentligen inte vill ha. x)
Fick en massa ramar också! :D Så nnu ska jag bara se om jag har några tillräckligt bra bilder jag vill skriva ut. ;)

Efter det drog vi vidare till Granngården. :) Fick med oss en massa billiga (och bra förhopningsvis) saker. :)
Bild: ett täcke som Josse och mamma köpte åt mig/Prego ;) igår är inte med, ett jättefint termotäcke, tror att det var 150-200g så det blir jättebra. :) har ett 300g, lite väl tjockt att börja med kanske..? ;)

• R
eflexvästen
• Softshelljackan
• Marinblå lindor, Hansbo
• Rotborste, ska ha den till leriga ben och hovar när jag inte orkar spola av dom
• Hovkrats, verkar alltid försvinna..?
• Fleecetäcke med kryssgjordar, marinblått och med gulagjordar och kant, jättefint.:) Samma färg som termotäcket. Har dock inte prövat det än så får se om det passar. ;) Annars får Mozart det. :) fr Hansbo
• Tumridhandskar, Graninge - hur mysiga och bra som helst! 8D
• Lite fodrade handskar, bra när det är kallt och regnar

Allt det här + lite till gick för under 300:-! :o Så det var riktigt bra priser. :D

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Fan va najs :o

2011-08-31 @ 17:59:17
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! vart har du köpt tummvantarna? Hade ett par exakt likadana innan men behöver ett par nya.

2011-08-31 @ 21:27:11
Postat av: Sabina Zander - en junior med en fyraåring

svar till anonym:

Hej!

Jag köpte dom på Granngården.

Lämna gärna bloggadress eller mail.

2011-08-31 @ 23:00:21
URL: http://szander.blogg.se/
Postat av: Hanna

2011-09-01 @ 07:28:08
URL: http://lifelongdream.blogg.sd
Postat av: Hanna

(texten kom ej med i förra kommentaren.) men det vad ju riktiga fynd om kostade under 300 :o gillar tumvantarna, de ser jättegosiga ut

2011-09-01 @ 07:29:43
URL: http://lifelongdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback