VILA

Han fick vila idag. Efter skolan red Josse och jag passade väl bar lite och lite så. Sedan åkte mamma och magnus ner till Falkenberg och betalade sadlar, lämnade tillbaka Josses dressyrsadel och köpte olja och fett fr Equipe till våra nya sadlar. :) Min NYA (!!!!) Linnéa blev jättemörk och fin. :) Får se hur den ser ut imorron när den har sugit åt sig lite.
Då var jag barnvakt igen iaf så det blev ingen ridning.
Imorron ska Josse och Mozart tävla på hemmaplan. :) Är MHPC och en annan LB (förklass) sedan ska dom nog tävla på söndag oxå, en LB isf tror jag. :)

Ska fortsätta lite med lädret osså och se om Josse och mamma vill ha någon hjälp med Mozarts saker. :)
Kommer bilder och lite så imorron på Josse och Mozart :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: ronja

sv: en 11 årig valack, 160 hög :)

2011-04-30 @ 08:55:13
URL: http://rovardottiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback