Hoppträning

Hoppträning idag då! :)
Gick bra, fick upp en bra galopp på Mozart, men 'glömde' att hålla ihop han lite men gick bra sen det med ;)Hoppade kombination med ett imellan, och lite titthinder nu inför tävlingen :) Tycker att det gick bra över lag, hade bra galopp typ hela tiden och ibland fick jag upp en superbra galopp! :D Är nöjd med både mej och Mozart så är peppad till tusen till på lördag! :D Hoppar LC, LC+5, nästa helg var det nån tävling som vi kanske ska åka på och debutera LB. men det beror ju på hur det går på lördag ;) Houdini fick vila idag... hann inte riktigt med han + att det är halt typ överallt ute nu, så det går inte så bra att jobba han.. :S Men imorron tror jag att jag rider lite i paddocken om det inte är halt och att jag går lite med han.

Tråkigt inlägg :( har ingen fantasi alls nu, hehe. jaja, hoppas det blir bättre snart ;)
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback