Dagens ridning

idag red jag bara ut lite lugnt på Mowitz en kort sväng i skogen barbacka. :) Va jättelänge sen jag red han känndes det som! Hade vanligt bett idag oxå, och utan gummiband. Gick väl OK, skrittade mest men han gick okej, va lite stel o så men vad har jag för förväntningar? ;)

Imorron blir det nog ridhuset och på onsdag är det hoppträningsdax igen! :D Och denna gången för Ann, ska bli kul och jag hoppas jag får bra fart på lilleman! ;)

JO! Nu byter vi hästar så jag har Mowizt och josse rider Mozart :)

Ikväll kanske det kommer upp ny design oxå! :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: ebba

Kul att byta lite sådär ibland ^^

2010-04-01 @ 18:35:00
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback