Mycket på G!

Idag har jag gjort en massa! ;)

• att badat alla våra marsvin och klippte klorna på dom. Sen städade vi alla burarna oxå.
• Städat klart transporten, josse och Melvin hade redan börjat men den va inte klar ;)
• passat småbrorsorna. Gick inte så bra ;) Trode dom skulle ha ihjäl varran x)
• bakat smaskig rabarber&jordgubbs paj som vi ska fika på nu ;)
• åkt till granngården och köpt lite smått och gott ;) kan lägga ut bilder imorron så det blir lite kuligare :)
• gått 1h med Mozart, Josse och Houdini.

Tycker att jag har varit rätt duktig ;) Blev ju inga bilder :( Hmm! Red ju inte idag heller ju! Åhh! :/ Men imorron ska jag rida både Houdini (xD) och Mozart. :) Så det blir skojj. :)

Gick ju med dom idag iaf ;) vi gick nästan ner till krossen , tar en timme fram och tillbaka. men int eända ner för vi hörde en lastbil där nere och då kanske dom kör runt med en massa grus o grejjor - kan ju vara lite läskigt ;) Så vi slapp den västa backen x) Haha! Ska nog gå där imorron så ska jag ta lite kort oxå ;)

Imorron är det oxå ganska mycket som ska göras:
• städa mitt rum :P
• rida till Anderstorp och vaccinera Mowitz (magnus ska ha transporten så vi får rida dit ist. Då ska jag rida Houdini och Josse Mowitz, blir såklar bara skritt.
• passa minstingbror när mamma och stora lillebror är hos tandläkaren
• Matilda ska komma och få pellets och ett marsvin :)
• Alex ska komma och rida med Josse, dom får ta Mowitz och Houdini. det blir bara skritt då med - Mowitz vaccination.
• Rida Mozart. Troligtvis i paddocken lite lydnad.
• bygga en vattengrav i hagen! Tycker att han måste öva lite på det - jag med för den delen ;)
• Gå till krossen (GLÖM EJ KAMERAN!! ;)) Ni vill väl ha lite kort? ;)
• Cykla lite kanske lillebror vill följa med?
• hoppa lite själv och om hunden är snäll får kanske han oxå vara med ;)

Ojoj vad mycket det ser ut när man listar upp det x) har ni nåt speciellt ni ska göra? :)
Har laddat in korten från igår oxå, blev inte så många men men ;) Lägger in dom efter fikat! ;D


Hmm, kanske ska börja med karate ist? xD
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Matilda :D

Tror de kommer funka bra mellan marsisarna ! :D

Nu är de ute i sommar buren och käkar klöver haha xD

Det roliga va när Spöka tvättade sig själv, för att verka snygg inför Cazzie.. x'D

lite kul! :D



ha det bra så länge kramar Matilda, smutsgrisen och Cazzie (;

2010-06-30 @ 13:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback