Klant

Idag har jag klantat till det ordentligt x) hehe, kan ju ta det från början.
Jag, Josse och Melvin skulle cykla en sväng på Melvins småcyklar, bara en sväng runt i byn. Så vi cyklade ner för en ganska brant backe och min lilla cykel lyssnade inte riktigt på mej, ja, den bromsade inte... Så jag åkte ner i en liten grop i vägen, fick sladd och trillade pladask rätt på mage och skrapade upp lite överallt. :s Snacka om korkad!!! HAHA, jaja får väl skylla mej själv antar jag. Men jag ser inte klock ut, hehe skrapade upp:
på fotknölen, knät, vid höften, axeln, armbågen knogen vid lillfingret kinden och lite på magen och urringningen. hehe, så jag ser lite kul ut ;) Allt är på vänster sidan så jag antar att jag landade på den sidan.  så jag tror att jag tar det lite lugnare ner för den backen nästa gång ;)

Jaja, nog om mina klantigheter ;) och över till hästarna :)
Red Mowitz i paddocken idag, gick väl lite sisådär, övade på neck-reining och det gick jättebra. Men det blev väl mest runt lunkande. Jaja, imorron ska jag gå med Mozart och springa en sväng med Houdini. Melvin red förresten samtidigt som jag och han hoppade lite granna :) Sötunge, men han va lite jobbig oxå ;)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: LOUISE SJÖGREN - Reiningryttare som satsar mot eliten!

Din tok??! Inte så skönt, tänk sen när du får typ skorpor och dom typ spricker när du rör på dig.. Aaaaj!!

2010-06-17 @ 23:36:53
URL: http://westernlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback