Ny istid?!

Jättekallt var det när jag o Mowitz var på väg hem fån en lång runda med mamma och Mowitz tjej Dyssan! mowitz beter sej som värsta hingsten, haha han är jätterolig. Vi va ute ganska länge, 2 h tror jag. Mycket skritt och trav och så lite galopp. Han blev inte trött alls. men han ville inte alls böja igenom till vänster. Bara gick och stretade emot och va inte alls villig. Så det va inte så kul. men hoppas att han bara är lite ringrostig efter lovet och att han snart blir mjuk och fin igen. Men han va pigg och ville hels galoppera hela vägen hem! Buse!

Hann inte filma Houdini idag, red typ hela tiden när det var ljust, förutom när jag el. josse sov ;) Så jag skriver om det imorron ist!

Jag red ju Mowitz och medan vi var ute så red Josse dressyr på åkern med mozart, tror att det gick ganska bra, hon har inte sagt nåt annat iaf!

Imorron ska jag prova dyssan! :) Ska bli jättekul, har inte ridit isis på jättelänge så det ska bli kul!!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback