Världens mest positiva tränare!? *FILM!*

hehe! Sista gången jag hoppar är det inget ljud så om ni tycker det är lite tråkigt att titta på så spola fram den lite. Övningen i mitten tyckte Mozart va jobbig och blev lite vinglig så den ska vi göra hemma oxå. Sen har jag lite långa läder så vi får göra lite mer hål i stiglädrerna.

Anns kommentarer:
- det synns skillnad från varje gång
- han måste få mer rumpmuskler och
överlinje (jobbar ju på det)
- han gör det han måste utan så mycket krav på sej, men om jag sätter lite krav blir det mycket bättre!
- jag måste fixa till manen lite mer x)
- en bra övning att göra är att man skrittar in och gör en bakdelsvändning och sen fattar galopp (gör vi redan oxå ;))

Utvärdering av mej:
Tyckte han skötte sej bra! Han lyssnade och va ganska kvick i benen,
men jag måste säta mera press på han så att han anstränger sej lite mer.
+ att jag ska ha lite kortare läder ;)
Så deet sitter lite i mej kan man ju säga! Jag måste rida mer spec. med sätet! Glöm ej. ;)


Hur tycker ni det ser ut? deet är altid bra att på kritik! :) (den possitiva menar jag då! xD haha!)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lollo, NY BLOGG!

Haha, nu förstår jag vad ni menar.. Det är ju knappt markarbete...

2010-02-11 @ 17:14:23
URL: http://westernlollo.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback