Markarbete

Blev lite sent igår och jag va skittrött så det blev ingen uppdatering igår.

Red bara Mozart i ridhuset, markarbete. Det började inte så bra, jag jobbar för mycket med handen och driver för lite. Sen fastnar jag i samma övning hela tiden så det måste jag jobba bort - båda två!

Men på slutet gick det bra och jag ville rida mera osså men efter ridningen va jag helt slut. haha, har varit trött hela veckan nu och det är inte kul :(

Hoppas det blir bättre snart :) Ska lägga in vad jag måste träna på sen när jag kommer hem oxå.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sarah Hedengren

intresserad av att använda min bild i din meny o jag länkar til dig? ;D (a'

2010-02-05 @ 18:24:35
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback