Fel i planeringen!

Har vänt lite på planeringen så idag ska Mozart longeras och Mowitz ska ridas dressyr på :) Så! Nu stämmer allt ;)

Längtar till den 6 mars!! :D Då är det första lokala för iår som går i Tranemo. Är det nån mer än jag som ska dit? :) Jag ska ha Mozart vet jag, sen vet jag inte vilken höjd det blirän, men det är ju några veckor kvar så det hinnar vi nog komma på ;) tror bara att det är LD-LC-LB... hmmm, hade velat att det skulle varit LC+5 oxå, men nu är det inte det så då får man väl anpassa sej!

Ett tips är att det är lokal här hemma på GARK den 20 mars oxå! Vi ska dit oxå och hoppa, klasserna för ponny är LD-LC-L+5-LB! :)


Liten bild på Becca och hennes ponny Amazing Delight som btw är till salu.

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anna

Men tävlar inte du för IRK?

2010-02-18 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback