Dagen

Idag har vi varit ute och jobbat i det fina vädret! :D Magnus gräver ner rör i vinterhagen så att vattnet ska rinna bort så hästarna var tvungna att gå i sommarhagen idag! Det tyckte dom va kul och jag tog nåt kort men tror inte att dom blev så bra.. /: Går inte så bra att ta fian kort på rörliga saker långt bort med en vanlig digitalkamera, men jag har inte kollat på dom än så nån kanske är fin?! :)

Idag red vi ut i skogen och klättrade. Mowizt va lite stark och stel och känndes inte alls bra... :/ Men tror (/hoppas ;) ) att det bara var för att han va lite 'uppjagad' av hagbyte mm. :) Får se hur han känns imorron :) Då ska nog kusin som är här rida en liten sväng på Mowitzen oxå! :D Kanske blir nån bild om vi har tur ;)

Visst är det jättefint väder nu? :D Skulle kunna gå att ta jättefina kort,, men nu är det ju nåt fel på kameran så det går typ bara att ta  kort!! :o Nån som vill skänka mej en ny kamera kanske? X) HAHA! Man kan ju alltid drömma,,,


En nån här kanse?? vet inte vad det är men men x)


Kanske kommer upp nån bild från idag snart! Ska bara ladda in dom och se om man kan använda dom ;)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: LOUISE SJÖGREN - Westernryttare som satsar mot eliten!

sv: Haha, nej den dyra hjälmen ska jag sälja, sen har jag ju nästan råd med Dulcys öron :P

2010-04-04 @ 09:25:50
URL: http://westernlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback