Sjukling = VILA

Jag har varit hemma och varit sjuk hela veckan så det är därför det inte har varit någon uppdatering här.
Jag har haft feber och varit snorig och sådant shit så Prego har fått vila hela veckan. :(

Red han dock igår på kvällen och det gick ganska bra. :) Glömde martingalen. :/ Så det var lite minder bra, men markarbetade lite och travhoppade några cavalettis. Det gjorde han bra men ibland lät jag han fatta galopp för sent så då kom han jättenära! Men han redde ut det min duktiga lilla häst. :)

Svampade honom efteråt, vilket han tycket är lite obehagligt än så länge, men då kunde jag svampa han själv i stallet och det gick helt okej. :)

Idag har Josse lovat att hon ska fota lite porträttsfoton på mig och Prego, sen hoppas jag att hon kan ta lite kort när jag rider oxå. :)
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback