Prego <3

Dålig uppdate,,, :P Men har inte haft någon ork till bloggen. Hehe.

Men har iaf bekantat mej med Prego ordentligt nu! :D <33 Han är verkligen hur go som helst <33 Tycker jättemycket om han, dock har jag fortfarande inte kunnat rida han. :'( Jätteledsen för det... Tänkte rida i torsdags, tror jag att det var, då kom det ju såklart hur mycket snö som helst!! :O Och han har inga sulor fram och är barfota bak så att rida i den fina nya kramsnön blev helt uteslutet. :( Så det är ju j*vligt trist. :/ Han är iaf världens snällaste att vara ute och gå med, hehe. ;)
Enda problemet är lastningen, har lasttränat två dagar nu och det går framåt så det ska såsmåningom inte vara några problem. :) När han kom tyckte han det va lite obehagligt med täcken och att lyfta hovarna men nu är det inga problem så det ska väl ine lastningen heller vara får vi väl hoppas. ;)

Jag har varit såååå dålig på att ta kort på han. :( Får ta mej i kragen och göra det imorron. :)

Red faktiskt en ponny idag! :D Grannens 8 åring, är väl stor C eller liten D, nåt sånt. Mandus heter han och va jättemysig. :) Prövade han bara lite i alla gångarter ossså och han va jättefin. :) Men jag känner att jag verkligen behöver börja träna lite. x) ingen kondis alls, hehe. Ska troligtvis hjälpa till att träna han lite och förhoppningsvis komma ut på nån liten tävling. :) Kommer bli skitkul och jag hoppas verkligen att vi kommer komma igång med det! :D Skulle vara jätteroligt att få rida lite ponny oxå. ;) hihi!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback