Skogen

Red ut i skogen idag med Jose&Mozart. :)
Tänkte såklart inte på att det var ett par dagar sedan vi red ut i skogen så jag tog inte nosgrimma. :P Jaja, gick ganska bra i alla fall. :)

Han var lite stark och jag fick jobba lite med att få igenom halvhalterna och förhållningarna, men det gick bra efter lite lösgörande jobb i skritt. :)
Tog ett ganska lugnt pass eftersom Prego snart ska få sin sommarvila. :'( Men galopperade lite iaf och Josse&Mozart tycker att man antingen ska galoppera jättekort som inte Prego orkar riktigt än, eller snabbt så att han blir stark. :P Så jag fick jobba lite med det. :/ Jaja, ingen skada skedd men kommer inte bli roligt om han blir stark i galoppen ute. x) Haha! Vi får väl hoppas att dom sköter sig nästa gång vi rider ut tillsammans. ;)

Imorgon blir det skogen igen, tror dock att jag rider ut en sväng själv, hade inte tänkt att galoppera alls då, bara mycket skritt och lite tvarövergångar och lite lösgörande.


Blev inspirerad av nya Häst och Ryttare som kom till oss idag. ;) hihi! imorgon ska jag ta upp en lite kul sak som stod i den, ska bara läsa lite mer sedan och hitta lite inspiration. :D
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback