Hoppning!!

Hoppade på Gark idag! :D I början var han spänd och lite väl på. ;) Men efter lite framridnig och framhoppning gick det jättebra och han hoppade jättefint! :) Tror tekniken har blivit lite bättre bara nu efter att vi löshoppade så det r ju possitivt. :) Red på lite bommar i trav och galopp, bom, cavaletti, bom och det gick bra, gjorde mest det i början och då var han lite spänd så han landade i fel galopp iblan men det var inte så farligt. Tyckte mer att det var jobbigt att han var både stark-på och pigg-på. ;) haha Men det gick som sagt över. :)

Hoppade studs för första gången också! Gick jättebra och han fattade på en gång. <3 Sedan hoppade vi bana, först på lite knappt 80 och sedan en gång till på nästan 90! :D Hur kul som helst att få hoppa lite mer ordentligt! :) Han tyckte det också för den delen. ;)

Sumering
ska rida på lite längre tyglar än jag egentligen först tror att jag vill ha och sedan tänka på att räta upp mig innan hindret och balancera upp oss lite. ;) låter han gå i den takt och fart han vill än så länge och då måste jag tänka på att räta upp mig och vara lugn och vänta ut hindret. :)
 Prego var duktig och jag ser verkligen fram mot söndag! :) Då är det klubbhoppning hemma på Gark och jag har bestämt mig för att hoppa 70-80 :) får se om mamma går med på det bara. ;) haha nej men jag ska nog prata lite med Ann, så att mamma blir nöjd. ;) <3

löshoppningsinlägget kommer nog imorron ... har inte skrivit det än. ;)


bästa bilden fr idag. ;) haha mammas mobli är inte den bästa. + att han kom lite nära. :P
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg! :)

2011-06-17 @ 11:56:31
URL: http://bestehest.blogspot.com/
Postat av: Emma Larsson

Tack så jätte mkt för koden men, när jag lägger till med man ska står det "lägg till en giltig URL"



"/ jag och koder hahah

2011-06-17 @ 16:55:47
URL: http://zaag.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: det måste man ju se :D

2011-06-17 @ 21:33:41
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback