Duktiga Mozart! <3

Vi har bara tre hästar hemma nu så alla våra går tillsammans, Houdini, Mozart och Prego och det går hur bra som helst!! :D Är jätteglad för det för i början var Houdini en riktig liten mops! :o Var hingstig och sånt och betädde sig som att Prego var hans sto, altså han var helt vrickad! :S Mozart försökte gå imellan men det gick inte så bra. :/ Men nu har Houdini funnit sig i att det är Mozart som bestämmer och flocken är hur bra som helst!! Det är supertydligt att det är Mozart som bestämmer, sedan kommer Prego so inte längre vill vara H:s sto så han sätter Houdini på plats ibland, lite väl tufft. :P som tex imorse när jag släppte ut dom. H fick komma ut först, sedan M och då vallar han ut H i hagen så när jag kommer ut med P är dom redan nere i hagen.

Jag släpper P och då komer H och möter upp honom. dom nosar lite på varandra, och då skrikerH till som ett bruntsigt sto, som vanligt. ;) och viftar med ena frambenet. Då tar P tag runt H:s manke, han biter inte bara håller man i alla fall! :o jag skriker på P men han bryr sig såklart inte, men det gör Mozart! Han lyfter på huvudet på en gång och galopperar fram till H och P och då slutar P! Jag blev helt chockad! Kan man ha någon bättre ledarhäst?! :D Är såååå glad att jag har honom och han håller verkligen koll på dom andra. <33 Så duktig du är Mozart. :D
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback