Bullbak, jpg och promenad

Japp! Idag har jag faktiskt gjort lite saker. :) i alla fall mer än vad jag har gjort i sommar hittils. X)
Först städade vi lite i huset och sedan bakade vi massa bullar som vi ska ha till midsommarfirandet imorgon. ;)
Putsade lite av mina grejor också och efter det åkte vi till Jönköping. :) Närmare bestämt till Charlies, Hööks och Eko.

På Charlies provade jag ett par Pioneer. Dock hade dom inte helt rätt storlek men vi kom fram till at jag skulle ha st40, vidd S och långa!. :o Blev helt förvånad, att jag skulle ha långa och smala ben för att ha 40 i sko-st.?! :o Men men dom var jättesköna och jag vill absolut ha ett par sådana! :D Får vara snäll och hjälpsam så kanske jag får ett par. ;)

När vi hade varit runt överallt fick vi med oss det här hem:

- betesbegränsare t Houdini, Charlies
- bettplattor t Prego, Charlies
- fleecetäcke t Prego, Hööks, verkar mykt Prisvärd
- ridbyxor t Albin (lillebror) Hööks
- flyveil t Mozart, Hööks
- hantel t mig, Eko, Josse tycker at jag är klen och behöver träna. :P
- massagesak, Eko, jättemysig!
- 8st gräsbroddar t Mozart mest, Eko
- hake t Pregos vattenhink, Eko
- skarvbläck till eltråd, Eko

Så fick med oss lite smått hem. :) Provade täcket på Prego och det satt jättebra och han var jättefin i det. :) Var halva priset på det så det kostade inte så mycket över 100:- så jag tror absolut att det är prisvärt! :)

Har tyckte inte att det var roligt att bli fotad när det var matdax. <3 men täcket är fint i alla fall! ;D hihi!

Här är en bild på våran supergoda tårta som vi åt här om dagen, en väldigt sen skolavslutningstårta kan vi kalla det. ;)

MUMS! :D Som tur är blir det mera tårta imorron. ;)

Nu när vi kom hem gick jag och Josse ut med alla hästarna på en liten promenad. :) dom var pigg och Josse hade lite problem med att hålla koll på Mozart och Houdini när vi gick förbi grann-hästarna som galopperade förbi oss. Hihi! Prego skötte sig men var pigg han med. :)

Alla bilder är dåliga mobilfoton för våran kamera funkar fortfarande inte. :'(
Får btw fortfarande kommentarer ibland om att jag kan gå till en skomakare med mina stölvar, jag vet det. ;) Men jag hoppas fortfarande på ett par nya då dom jag har nu inte passar så bra. :/
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback