Skritt

Skrittade uppsuttet på Prego idag. :D Han kändes lite stor precis när jag hoppade upp, red ju Josses ponny igår. ;) hihi! Hade sadel ifall att han skulle tycka att det var väldigt roligt att komma ut i skogen igen med Mozart men han var sitt vanliga lugna jag. :) Så det blev en mysig skogsritt. :) Imorgon får vi se hur det blir... Ska til hovslagaren - hoppas jag! Och sko han runt om! :D (han har bara haft skor fam innan) Så det ska bli kul, men jag skrittar isf ut efter det. Han har tappat en sko och han var lite öm i den foten. :( han var inte halt eller oren på något vis men han tyckte att det var lite hårt på asfalten och grusvägen, så jag ska vänta att rida/gå med han tills han får på sig skor igen. :) vilket förhoppningsvis blir imorgon.

Vi har gjort ett litet upplägg så att vi kommer igång nu ordentligt. :)
v.29 Skritt
v.30 Skogen
v.31 Träning
v.32 Hoppning

Han har vilat fr v.26 och varvade ner v.25

Tror att det kommer bli jättebra. och det dröjer nog inte länge tills innan ni ser oss ute på banorna! :D
Vet dock inte än om jag ska vara med på 4-års championatet. Det går i 1m och 1,05. Sedan går finalen i 1,10.
Vi ska kvala men vi har inte bestämt oss om vi ska vara med i championatet än. Det får vi se helt enkelt. :) Visst skulle det vara skikul att vara med, men vi får se. :) Vill inte stressa honom, han ska ju hålla hela livet så det är ingen brådska. :)


min ängel!! <3
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emme

Haha, vilken mysig bild:)

2011-07-26 @ 09:59:47
URL: http://elitdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback