Klättring

Skrittade ut och klättrade i skritt på fm idag med Josse&Mozart som planerat. :)
Han var fin och jobbade på bra med hela överlinjen. :) Imorgon ska vi nog klättra igen... i en lite brantare backe så att han får ta i ordentligt! :)
mamma tog lite bilder på mig och Prego när vi kom hem fr turen imorse. :)


fina Prego <3 fast lite väl lång man kanske xD Haha! Han ser ju ut som en travare. :P

Sedan åkte J&M och hopptränade för Sandra privatlektion på Sörsjö. :o Sååå avis kan jag säga! Sa det när hon stod och pratade med oss (mig och mamma) efter träningen och hon sa att jag skulle göra det! :D Hihi! Så det ska vi förhoppningsvis göra när Prego är igång igen hoppas jag på. :) Josse&Mozart ska i alla fall dit igen då det inte var några problem att vi kunde komma och hon kunde hålla privatlektioner. :) Jättesmidigt och superbra! hon hjälpte Josse jättemycket och sa till om precis rätt saker. :) Blir ju en helt annan sak att träna själv jämfört med att träna i grupp! Så det tycker jag att verkligen att dom ska göra i vilket fall som helst. :)

När Josse hade ridit klart åkte jag och mamma och hämtade 6st hinderstöd! :D och tre bommar till. :) Superbra! Dom tog upp hela transporten så vi åkte till Magnus/pappas jobb och lämnade dom där, så han tar hem dom imorgon. :) Men när vi var på väg ut från parkeringen stod det att motorn var överhettad!! :o Så vi stannade där och fick vänta på att Magnus skulle komma och hämta oss med den andra bilen! Vi var kvar i Värnamo så det tog väl en halvtimme innan han kom. :/
Så det var ganska segt om man säger så + att det började regna!
Sedan åkte vi tillbaka till Sörsjö och hämtade upp stackars Josse och Mozat, dom hade väl hunnit vara där i nästan två timmar... :( Men vi kom hem till slut i alla fall! ;)

lite bilder...

hehe! så fint blev det när vi flyttade bilen efter drygt ½ regn
fina hinderstöd :) lite smutsiga men hur fina som helst! :D
regnet inifrån bilen. ;)

Ikväll passade jag och sis småbröderna för mammaochmagnus var och hämtade ett agrigat till nya hagen. :)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh herregud! :O

Jag tror våra hästar kmr från samma ställe!

Dom har samma släkt på båda sidorna bara att mins pappa är Patrik efter Pedro & mamma Gira som är efter Guido! :O Fasen så sjukt!

2011-07-21 @ 15:50:50
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback