Ponnyn igen :)

Va och provade ponnyn idag igen. :) Men idag va det bara dressyr. ;) Gick nästan precis som jag väntat mig. - Fast han va piggare än förväntat. Dom sa att han tyckte dresyr va jättetråkigt och att man inte kunde ha sporrar på han för att han inte gillade det. Hehe? ;) <3 Hade sporrar iaf och det gick superbra, han va inte så känslig för skönkeln förra gången jag red i markarbetet då. Men idag lyssnade han jättebra utan att vara irreterad eller så. Dock så brukade dom rida med ett dressyrspö, hade det i början men det blev han irriterad av. Han kickade tllochmed åt det några gånger, så tog bort det - tycket att det mest var ivägen. ;)

Film kommer nog sedan. :) Vill inte berätta mera ingående innan vi bestämt oss och så, men jag tycker som sagt, & fortfarande, väldigt mycket om honom. :) <3 Han verkar vara en supertrevlig individ som ställer upp - Ja almänt bra helt enkelt! ;D <3

Kommer nån bild snart, håller på att ladda in dom! ;)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Alexandra

2011-01-14 @ 23:07:24
URL: http://alexisen.s
Postat av: Alexandra

Har du någon dressyrfilm nu då? :D nyfiiikeen xd

2011-01-14 @ 23:08:02
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback