Mozart goes wild in the woods!

Red Mozart i skogen idag, gjorde övergångar och galoppfattningar.

I början gick det över förväntan och han jobbade på fin-fint och va väldigt uppmärksam. Stort + för det ;)
Men sen efter första galoppen blev han väldigt pigg och bockade som tusan när jag bytte! Hehe, drog ned huvudet och blev väldans stark, så jag fortsatte med mina övergångar och när jag kortade tyglarna så att jga gick i hoppform ist gick det mycket bättre! Hur fin som hels var han och jobbade på som skutton under mig! Superkul! :) Släppte ner han liite i traven och då fick vi till jättefina travökningar. :) Kanske kan bli en dressyrponny av han..? Hehe, vi får väl se om det....


Funderar på att byta blogg? Isf till "sabinazander.blogg.se" men vet inte om jag ska vänta tills min häst dyker upp?

Imorron åker vi förresten och provrider en ponny. :) Den låter jättebra så vi får väl se hur det blir. ;) Kommer nog bli lite intressant oxå, jag har ju varken hoppat eller ridit ordentlig dressyr på jag vet inte hur länge!! :o men vi får väl hoppas att det fortfarande sitter i ;D

 ponny jag provred i höstas
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback