Mowitzgos

Gick ut en sväng nu ikväll med Mowitz. Men det blev inte så länge för der är fortfarande jättehalt överallt! :(
Hehe, en liten rolig sak va att jag trillade xD Haha! Kollade om det va halt lite med foten och det verkade helt OK, men sen när jag gick halkade jag på en gång! Hehe, tror inte at jag ska gå och messa samtidigt x)

Stod och gosade lite med Houdini i stallet när jag hade kommit tillbaka. Sen skulle jag massera och fixa lite med Mowitz. :) Han såg jättetjurig ut när jag vände mig till honom och skulle gå in till han. Fattade inte varför först, trög som jag är, men kom ju på att det var för att han är avis! :) Gullegrisen! Tycker inte alls om att man håller på med någon annan än han själv. <3 Så tyck stå och smöra lite för han innan han blev glad igen. ;) Sen va han ju såklart tvungen att hytta lite åt dom andra oxå. ;)



HAHA! Vilken stil man har haft då x) Va bara tvungen att visa er den! Kan bara säga en sak - tur att man utvecklas!!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: LOUISE SJÖGREN - Reining

sv: oooh noo! :(

2011-01-12 @ 21:03:04
URL: http://westernlollo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Synd att han inte var maxad, och att dom inte sa det! För oss har dom "glömt att säga till om" krubbitning, sadeltvång, att hästen bara kan ridas på hackamore(då kan man inte tävla dressyr eller fälttävlan ju) och att hästen varit skadad samt att den är aggressiv... Jobbigt att dom inte säger, man får ju ändå reda på det, liksom?



Hahaha tror inte du vill byta ;) Florran e liite suuris, men fin att rida. Hoppas fan hon blir snällare, annars kommer det bli ett helvete (Y) :).



Vi ses på läktarn, trogna e vi xD <3

2011-01-12 @ 21:29:19
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback