Ojojoj

Ja, vad ska man säga. haha! Har inte haft någon lust att uppdatera just nu... :P har dock inte med Prego att göra så ni behöver inte vara oroliga. :)

Ja, Prego går fortfarande lite lugnare än normalt. Skrittade v.33 och i måndags började vi trava igen. :) (på vets rekomendationer. ;)
Han har känts bra, första dagen jag travade han tyckte jag att han var lite stum, men sedan har det inte varit något så det känns hur bra som helst! På onsdag ska vi på ÅB. Det var väl det. Eftersom vi bara skrittar och travar i skogen så finns det inte så mycket att säga... han är fin i munnen, rider på det raka gummibettet uten nosgrimma och han är jättefin. 
Har börjat rida han med långt spö på vänster sida. Vb är han svagare i så jag får hjälp av spöt att få det benet aktivare. :) Han går jättebra och han börjar gå fint nu. Han knäpper av ibland så jag måste fortsätta jobba på det. Bara jag driver han så att han verkligen är framme på bettet innan jag tar i tyglarna.
Längtar till vi får träna och tävla igen! Är faktiskt peppad på att komma ut på lite dressyrtävlingar. :) Men isf vill jag ha en dressyrsadel. ;) men det blir det inget med! Har en massa saker jag vill ha i stället för en dressyrsadel, det är synd att Mozart och Prego inte kan ha samma sadel.. :/ 

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback